Saturday, May 10, 2014

Karnival Inovasi Pendidikan 2014


Karnival Inovasi Pendidikan 2014 telah diadakan pada 30 April 2014 yang lalu. Masih belum terlambat untuk mengucapkan sekalung tahniah kepada para pemenang inovasi terutamanya pada semua pensyarah Jabatan Pendidikan Seni Visual (JPSV) yang telah membolot tiga kategori emas bagi Inovasi Pengajaran dan Pembelajaran. Tiga kumpulan inovasi ini yang bertajuk Grid Made Easy, Waco Pen dan Portable Cleaner. 

Bagi kategori pelajar pula, pelajar JPSV  telah memenangi tiga pingat perak iaitu kumpulan Magic Shape, Wipe Out dan Finger Book Folder.


Kumpulan Inovasi : Magic Shape

Sebahagian pensyarah JPSV yang bertanding
Gambar beramai-ramai bersama para pemenang dari JPSV

Sebahagian bahan inovasi yang dipertandingkan

Tahniah buat semua pensyarah Jabatan Pendidikan Seni Visual yang telah bertungkus lumus menghasilkan bahan inovasi serta membimbing pelajar JPSV menghasilkan inovasi Pengajaran dan Pembelajaran yang hebat. Semoga Karnival Inovasi Pendidikan 2014 memberi titik permulaan bagi para pelajar JPSV menghasilkan inovasi yang akan memberi banyak manfaat dan memudahkan murid dalam proses pengajaran dan pembelajaran kelak.

No comments:

Post a Comment

Majlis Apresiasi dan Karnival e-Inovasi Pendidikan (MAKIP 2020)

 Majlis Apresiasi dan Karnival e-Inovasi Pendidikan (MAKIP 2020) telah dijalankan pada 13 Ogos 2020 yang lalu di Dewan Dato' Razali Ism...